tisdag 23 mars 2010

Feed-back!

Positiv feed-back är kul! Så här skrev en kund häromdagen:
"- - - -
En bok, som du rekommenderade när jag var hos dig, var "Gift med en beduin". Så intressant! När vi besökte Petra fick vi se var författarinnan hade sin bostad (grottan) och var hon bor nu (efter tvångsförflyttningen, som inte alla rättat sig efter) när hon är i Jordanien. Själv var hon iväg och signerade böcker, allt enligt sonen Rami, som jag fick träffa och som var så lik sin far, i alla fall enligt fotona i boken (han bekräftade det själv). Nu för tiden designar Mary, som hon kallar sig, smycken, jag köpte en underbar ring, och minnena från Petra kommer alltså inte enbart att bestå av synintryck och foton, jag fick förresten även ta ett foto på Rami när det inte var några kunder vid deras marknadsstånd. Vilka minnen jag kom hem med från min resa och mycket har sin orsak i dina rekommendationer!

Hälsningar från en tacksam kund

Ja, det har faktiskt hänt flera gånger att Lundabor kommit hem till mig och hämtat sin bok och det är naturligtvis jätteroligt. Ibland tänker jag: Kanske borde jag öppna "hål i väggen"?

Inga kommentarer: